Samen maken we er een succes van!
Samen met haar partners bpost, Pluxee, Combell en myShopi zorgt Becom ervoor dat duizenden consumenten de platformen van The Days (Eco Wednesday en Local Day) bezoeken.
Tijdens Local Day 2024 surften zelfs meer dan 45 000 consumenten naar het platform. 70 % van de deelnemende webshops aan deze ‘day’ gaven aan meer verkocht te hebben. Het is dus zeer belangrijk dat ook jij als webshop mee campagne voert samen met ons en onze partners.
Bereik Becom
Becom bereikt consumenten op verschillende manieren.
Organisch bereik:
- Via de consumenten database waarnaar we pushberichten sturen tijdens onze Days. Daarbij bereiken we per dag meer dan 30.000 consumenten
- De website Becom.digital heeft maandelijks meer dan 12.000 bezoekers
- Via Sociale Media kanalen (Facebook, Instagram, Twitter en LinkedIn) bereiken we meer dan 17.000 volgers.
Betalend bereik:
- Facebook Advertising – Reach: 23.234 consumenten
- Google Advertising – Reach: 191.343 consumenten
Onze partners stimuleren mee het consumentenbereik tijdens de Days.
Pluxee:
- E-mail naar consumenten: bereik van +/- 1.000.000 consumenten
- Bericht op Facebook-pagina Pluxee Belgium: +/- 20.000 volgers
- Bericht op website Pluxee: bereik van +/- 800 consumenten
myShopi:
- Banner en slider op myShopi website + myShopi app: bereik +/- 165.000
- Push notificatie naar gebruikers van myShopi app: bereik +/- 375.000
Benieuwd hoe we dit jaar het media plan voor The Days aanpakken?
Download dan het media plan 2025 hier.