Home Over The Days

Wat zijn The DAYS?

Met The Days biedt de belgische e-commerce federatie Becom een platform aan met tijdelijke, exclusieve online aanbiedingen.

Op 2 specifieke data kan je gedurende 5 dagen je webshop bekend maken bij duizenden consumenten met exclusieve kortingen en aanbiedingen. Becom organiseert deze kortstondige events om thema’s zoals duurzaamheid, en lokaal shoppen via e-commerce in de kijker te zetten.

Onze bezoekers ontdekken je webwinkel en zien duidelijk waar je voor staat: een eerlijk bedrijf actief in België dat inzet op waarden als ecologie, en lokale verankering.

Want in de huidige wildgroei van aanbiedingen op het internet weet je niet altijd wie of wat er achter zit. En dat is nu precies de waarborg die je op The Days geeft. Je maakt je duidelijk kenbaar en presenteert meteen ook je waarden als handelaar.

be sustainable – be local – be trustworthy

Voor wie zijn The DAYS?

Alle webshops en handelaars actief in België kunnen deelnemen aan The Days. Ben je lid van BeCom of klant bij één van onze partners bpost (Eco Wednesday), PostNL (Local Day), Pluxee, MyShopi en Combell dan neem je gratis deel. Past één van The Days je niet helemaal? Dan kan je kiezen om slechts aan één event deel te nemen.

Zin om deel te nemen, maar nog geen Becom lid of klant bij onze partners?
Dan kan je voor slechts 99€ excl. BTW deelnemen.

Waarom The DAYS?

Als beroepsorganisatie in e-commerce is het onze rol om de bewegingen in de markt te detecteren, trends op te volgen en de webshops actief in België degelijk te ondersteunen op een toegankelijke en transparantie manier.

Dankzij ons jaarlijks marktonderzoek naar wat de Belgische e-shopper denkt en doet, kunnen we inspelen op de evoluties in de markt en webshops helpen de juiste keuzes te maken op weg naar (nog meer) groei.

Ethische waarden als duurzaamheid en lokaliteit staan in 2024 duidelijk mee bovenaan het verlanglijstje van de Belgische consument, naast veiligheid en betrouwbaarheid.

Met The Days zetten we webshops en handelaars in de kijker vanuit de belangrijkste pijlers in e-commerce vandaag én morgen: duurzaamheid en lokale verankering