Home Handleiding Basisinformatie

Hoe pas ik mijn bedrijfsinformatie aan op thedays.be?

1. Algemene info handelaar:

In deze stap vul je jouw bedrijfsgegevens in – deze informatie is belangrijk voor de organisatie zodat we je kunnen contacteren wanneer nodig. Deze wordt deels automatisch ingevuld met de gegevens van je aanmelding voor thedays.  

2. Bedrijfsinfo handelaar:

Upload je logo en update je bedrijfsinfo zoals winkel locatie, info over je webshop, verzend- en betalings partner,…. 

3. Winkellocatie 

Hier vul je 1 of meerdere locaties in. Weet dat deze locatie gebruikt wordt in de zoekbalk, wanneer iemand op provincie of op de kaart zoekt naar een handelaar.

Heb je geen fysieke winkellocatie? Vul dan je ondernemingsadres in. 

4. Verzend- en betalingsinfo

Ben je klant van bpost of Sodexo, dan wordt deze informatie ook op je bedrijfspagina meegegeven. Dit kan bvb een extra duwtje geven aan consumenten die bvb maaltijd- of ecocheques bezitten.

5. Bedrijfsinfo

Upload je logo en zorg ervoor dat deze van goeie kwaliteit is. Je kan vanaf 19 augustus controleren op het handelaren overzicht of je logo al dan niet mooi zichtbaar is. 

Vergeet zeker niet bij de webshop URL je NL en FR (indien je ook een Franstalige webshop hebt) in te vullen. Bij het ontbreken van basisinformatie zoals logo of taal-url  hebben we het recht de webshop in de desbetreffende taal niet te laten verschijnen. We willen de consument namelijk een positieve e-commerce ervaring geven. 

Geef meer informatie over je webshop. Dit is de eerste info die zichtbaar is voor de consument waardoor je meteen duidelijk kan maken welke producten / diensten je verkoopt. Wees hier dus concreet. Vergeet zeker niet in deze fase de categorieën die op jouw webshop van toepassing zijn aan te duiden. Consumenten kunnen aan de hand van categorieën filteren wanneer ze komen shoppen tijdens een van de verkoopsdagen.